„Nasza największa siła leży w delikatności i czułości naszego serca.”
– Rumi
Prowadzi szkolenia
- Joga Integralna, moduł 1 – Ruch, oddech, mindfulness i compassion dla dzieci
- Joga Integralna, moduł 2 – Praca z dziećmi ze spektrum autyzmu
- Joga Integralna, moduł 3 – Techniki relaksacyjne dla dzieci, młodzieży i dorosłych
- Pisanie Terapeutyczne, moduł 1 – Podstawowe zasady, techniki i narzędzia
- Pisanie Terapeutyczne, moduł 2 – Pisanie Terapeutyczne w pracy z ciałem w chorobie i bólu
- Pisanie Terapeutyczne, moduł 3 – Pisanie Terapeutyczne dla dzieci i młodzieży
- Pisanie Terapeutyczne, moduł 4 – Pisanie Terapeutyczne w pracy z żałobą i zmianą
- Pisanie Terapeutyczne, moduł 5 – Pisanie Terapeutyczne jako praktyka mindfulness i compassion (uważności i życzliwości)
Małgorzata Zofia Kozłowska
Miłośniczka mózgu, jego rozwoju, działania i możliwości. Neuropsychologię zgłębiała u prof. Anety Borkowskiej oraz prof. Agnieszki Maryniak. Nauczycielka mindfulness (MBSR) oraz compassion (MBCL).
Terapeutka jogą dla dzieci, stosuje również metodę Emmetta oraz terapię czaszkowo-krzyżową w nurcie biodynamicznym. Popularyzatorka metody pisania terapeutycznego w Polsce. Łączy terapię psychologiczną z terapią ciała i ruchem oraz szeroko rozumianą sztuką.
Pracuje w nurcie systemowym, Compassion Focused Therapy oraz Terapii Akceptacji i Zaangażowania (ACT).
Z ośrodkiem ASTO związana od 2013 roku – jako trenerka i terapeutka. Prowadziła także zajęcia na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu i w Poznaniu, oraz Dolnośląskiej Szkole Wyższej. Prowadzi szkolenia online z Jogi Integralnej, Pisania Terapeutycznego oraz praktyk mindfulness i compassion.
Terapia neuropsychologiczna
Terapia neuropsychologiczna wskazana jest w przypadku dzieci i młodzieży:
- z zaburzeniami rozwoju
- z trudnościami w nauce
- z zaburzeniami zachowania
- z chorobami genetycznymi, neurologicznymi, metabolicznymi
- z chorobą nowotworową
- po wypadkach, urazach (w szczególności czaszki), traumach
Terapie dla dorosłych i dzieci
- Terapia czaszkowo-krzyżowa w nurcie biodynamicznym – terapia delikatnym, relaksującym dotykiem pomocna w redukcji stresu, depresji, lęku, niepokoju, objawów stresu posttraumatycznego.
- Terapia ruchem z elementami metody Anny Halprin.
- Terapia neuromięśniowa – metoda Emmetta – terapia manualna w przypadku bólu mięśni, sztywności stawów, ograniczeń zakresu ruchu.
- Joga Integralna – zajęcia ruchowe dla osób w każdym wieku i w każdym stanie zdrowia, stymulujące ciało i ducha, poprawiające oddychanie, wspierające w nabywaniu i ustabilizowaniu naturalnych wzorców ruchowych.
- Coaching (w tym coaching rodzicielski) – wsparcie psychologiczne w problemach rodzinnych, prywatnych i zawodowych.
Szkolenie Joga Integralna
Autorka szkolenia Joga Integralna
Joga Integralna to zajęcia ruchowe dla osób w każdym wieku i w każdym stanie zdrowia, stymulujące ciało i ducha, poprawiające oddychanie, wspierające w nabywaniu i ustabilizowaniu naturalnych wzorców ruchowych.
Joga Integralna dla dzieci ze specjalnymi potrzebami powstała w oparciu o Yoga for the Special Child® Sonii Sumar. Jest to całościowy program terapeutyczny wspomagający rozwój dzieci z dysfunkcjami. Składa się z ćwiczeń opartych o tradycyjne asany (pozycje jogi), które mogą być wykonywane przez wszystkie dzieci, bez względu na wiek, niepełnosprawność, zaburzenie rozwoju czy funkcjonowania.
Szkolenie Pisanie terapeutyczne
Autorka szkolenia Pisanie terapeutyczne
Pisanie terapeutyczne pomaga poradzić sobie z myślami i emocjami, wspiera w trakcie kryzysów i trudności. Podczas szkolenia poznasz narzędzia pracy z pacjentem, podopiecznym i sobą, które pomagają lepiej rozumieć ciało i jego komunikaty, jakimi są rozmaite dolegliwości i choroby. Nauczysz się zasad i technik, które sprawdzą się w terapii, coachingu i pracy z osobami:
– z zespołem stresu pourazowego,
– z zaburzeniami lękowymi,
– z depresją,
– z zaburzeniami obsesyjno-kompulsywnymi,
– przeżywającymi żałobę i stratę,
– z chronicznym bólem i przewlekłymi chorobami,
– nadużywającymi substancji stymulujących,
– z zaburzeniami odżywiania,
– z trudnościami w relacjach interpersonalnych,
– z trudnościami w komunikacji,
– z zaniżoną samooceną.